Lite om mig

Hur gammal är du om 5 år?
Usch ja, de försöker ja undvika att tänka på.. =)

Vem var den senaste du träffade?
Jessica o Linus

Hur lång är du?
Drygt 160 ;)

Vilken är den senaste filmen du sett?
Va så länge sen så de minns jag inte

Vem ringde du senast?
Min sambo

Hur löd ditt senaste sms och till vem var det?
Till Elisa: De låter bra de =)

Vad är helgens planer?
Hmm, bara va hemma, plugga måste jag väl , tyvärr.

Föredrar du att ringa eller att skicka sms?
Beror på vem de är till.

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda

När såg du senast din mamma?
Oj, de måste nog va julaftonshelgen

Vilken ögonfärg har du?
gröna?!

När vaknade du idag?
06.25 men gick o la mig igen när Max åkt till jobbet :P

Har du någon gång hittat en katt?
Inte vad ja minns

Vilken är din favoritplats?
Hemma eller Bali :)

Vilken plats föredrar du minst?
Toaletter

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning, får se vad åren för med sig,

Vad skrämde dig som barn?
Mörkret

Vem fick dig att skratta senast?
Max

Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ja, herregud

Har du stationär eller bärbar dator?
Både och.

Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast har jag väl ngt klädesplagg på mig,,

Hur många kuddar har du i sängen?
4 st, 2 var

Hur många landskap har du bott i?
Bara ett

Har du någon gång spytt på någon?
Haha, en gång för länge länge sen.. 

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror på var jag är

Är du social?
Ja det tycker jag, men har behov av att vara ensam också.

Vilken är din favoritglass?
Tip Top

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa, ge en slant till familjen, o spara till husköp osv

Tycker du om kinamat?
Jo de är gott i rätt mängd

Tycker du om kaffe?
Oh ja, kan inte leva utan det.

Vad dricker du till frukost?
Kaffe

Sover du på någon särskild sida?
Hmm, sover nog lite hur som helst

Kan du spela poker?
Ja, men gör det inte särskilt ofta.

Är du en beroendemänniska?
Mmm, de är man nog.

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nopp, ingen viktig nog att komma ihåg isf. :D

Vill du ha barn?
Ja de är klart.

Kan du några andra språk än svenska?
Språk är ju inte mitt bästa men engelska o nåt ord på finska finns nog därbak nånstans

Har du någonsin åkt ambulans?
Jo, 3 gånger

Föredrar du hav eller pool?
De kvittar

Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder o böcker, haha

Äger du dyra smycken?
Nej, men mina guldsmycken är "dyrbara" för mig.

Har du någon gång testat narkotika?
Nja

Vad var det senaste du stoppade i munnen?
en cigg =)

Vem är den roligaste människan du känner?
Oj, Hanna är väl den sjukaste iaf  ;)

Välj ett ärr på din kropp
Har ett i pannan efter att ha åkt in i dörren som liten, haha

Vad har du för ringsignal?
TakIda- The Dread

Har du något klädesplagg kvar sen du var liten?
Nee, om inte mamma har ngt kvar.

Vart togs din profilbild?
Hos mamma på midsommarafton

Kan du byta olja på bilen?
Skulle ja säkert kunna men har inte bil//körkort

Har du fått fortkörningsböter?
Nej eftersom jag inte kör bil

Vilken var den senaste bok du läste?
Bitterfittan, men läser kurslitterturer nu

Läser du dagstidningen?
Nopp

Prenumerar du på någon veckotidning?
Nej inte nu längre.

Dansar du i bilen?
?? Nej

Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Bandit

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
funderingar

När var du i kyrkan senast?
Linus dop, förra året nån gång

Vilka personer utmanar du?
De som känner att dom vill

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vafaen du har väl bott i gävle... Vadå sjuk?!? Haha

2009-05-23 @ 13:11:36
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0