Idag har ...

Idag har jag (tessan) vart o inhandlat våra resväskor, så man slipper göra de i sista sekund finns nog me saker att ha koll på iaf. Det blev en svart till mig (för den är större) o en röd till Masse då den är mindre o vi fick den va hans föräldrar. hihi. =) Fast än så länge är man rätt så lugn eller jag tänker mest på vad jag ska packa o inte packa. hehe. Enligt Max så får ja inte packa så mycke, för vi ska handla en massa där, men ja e tjej så klart ja vill ha halva garderoben med mig. =D Men ett måste är ju iaf kvinnliga intimartiklar för att uttrycka mig fint, för en gångs skull, men även då säger herrn i huse att de finns där.. men här kör vi på OB eller apotektets ni vet vad :P

fgd hgtytykhb= Linus berättelse för idag, fåordig liten pöjk.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0