Tomt här hemma..

..  mmm, då har Spike åkt med mamma då.. :(   Känns helt skumt att va ensam utan hunden, ingen som skäller när de ringer på eller ingen som kommer springandes till dörren när man kommer in, fast man bara vart borta i 5 minuter.. :)
Hur f-n ska jag (tessan) klara av att va utan den fisen i 5 månader, de är ju helt sjukt vad jag saknar den lilla redan o de har bara gått nån timme sen han åkte.. Har nästan dåligt samvete för att man skickar bort han :( men han kan ju inte följa me till Bali.
Känns så fruktansvärt tomt utan han som springer runt o virrar..  hihi.. (fast man skulle vilja strypa dn söte ibland)
Min bebis, han fyllde 3 år igår oxå..  :)

Min lilla jobbiga, ettriga, irriterande men ändå underbara fisen Spiken.. :P

Kommentarer
Postat av: Jyrko

skönt att jag slipper spiken :P haha

2008-08-24 @ 15:57:24
Postat av: Kerstin

jaa det var lite tyst igår när spiken inte gick efter en som en skugga och inte låg han i famnen o sov heller som han brukar när man är på visit men dom kloka säger ju att man inte saknar kossan innan den är ur båset ha det syns med kramar o pussar på torsdag och sen en liten tår (kan inte kanske hålla mej för gråt)

2008-08-26 @ 12:52:57
Postat av: Di

Nu är det nära. Glöm inte att blogga massor när ni är borta! Kram på er.

2008-08-26 @ 17:23:10
Postat av: Jezzika

Japp snart åker ni:D

Kommer bli så lugnt o skönt när ni e på Bali mohahaha!

Skoja bara kommer nog kanske att sakna gratis kaffe o sällskap på förmiddagarna.

Och sen är det ju inte säkert att Linus vet vilka ni e när ni kommer tillbaka..

O det e sååå synd att jag inte kan visa bilder på er:P

Hoppas allt blir bra där nere iallafall syns på Torsdag:)

Kramiz

2008-08-27 @ 11:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0