Det närmar sig

Snart bär det iväg till Indonesien (Bali). Bara 3 veckor kvar , yeah. =)

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag är så glad för er skull!

Vilken härlig tid i livet. Ta hand om varandra nu, vi kommer sakna er här hemma =)

2008-08-09 @ 18:55:20
Postat av: Anonym

Jaa tiden går alldeles för fort när jag skall släppa er äventyrare på väg jag är jätteglad för er skull och skulle kunna ge er en miljon råd men jag har kommit i en fas där jag har förstått att ni faktist är fullvuxna människor men för den saken skull behöver jag inte älska er mindre vi hörs kram mamma/svärmor

2008-08-10 @ 11:37:41
Postat av: viktor & mamma

hej:) vi hämtar inte spiken så du vet ;) så du måste vara kvar hemma /mamma :D kramizar :D

2008-08-13 @ 16:54:31
Postat av: christina K/Stina

Hej gullgrisar.

Glömde skryta med era fina foton, dom är fina.Och pappa Kent Ax är väl obetalbar.Men hur vågar ni TA på alla.Ormarna är vackra men äcklöga.Ville inte heller skrämma er med mitt pladder.Njut av er tid där ,trots kylling och ris.Dess bättre smakar mammas stek när ni kommer hem.

Lill- hunden är ju som Charlie när han var liten.

Men ha det så bra ni är duktiga

Puss

Stina

2008-10-01 @ 10:58:20
Postat av: eva

hej kusinen hur är de med er har du ni kul är de varmt och skönt där ni är ha de bra kram

2008-10-07 @ 16:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0